loading...
【 ☯دخترانه♥(◕‿-)】
باران بازدید : 23663 نظرات (0)

1

(dove sei adesso)
(dove sei amore mio)

dov`e` l`amore
dov`e` l`amore

( ایتالیایی: کجایی عشق من؟)

i cannot tell you of my love
here is my story

نمی تونم از زندگی ام برات بگم
این داستان منه:

i'll sing a love song
sing it for you alone
though you're a thousand miles away
the feeling's so strong

من آهنگی عاشقانه خواهم خواند
فقط برای تو خواهم خواندش
هرچند تو هزاران مایل از من دوری
عشق احساسی چنین عجیب است.

come to me baby
don't keep me waiting
another night without you here
and i'll go crazy

بیا پیشم عزیز
من را انقدر چشم به راه نگذار
یک شب دیگر بدون تو اینجا
من را دیوانه خواهد کرد.

there is no other there is no other
no other love can take your place
or match the beauty of your face
i'll keep on singing till the day
i carry you away

هیچ ، هیچ عشق دیگری وجود ندارد
که بتواند جای تو را بگیرد
یا با زیبایی صورتت مقابله کند
من آواز خواندن را تا روزی که
تو رو داشته باشم ادامه می دهم

with my love song
with my love song

با آهنگ عاشقانه ام
با آهنگ عاشقانه ام


dov`e' l`amore
dov`e' l`amore
where are you now my love
i need you here to hold me
whisper so sweetly
feel my heart beating
i need to hold you in my arms
i want you near me

Dov'e L'Amore
Dov'e L'Amore
کجایی عشق من؟
بهت نیاز دارم تا اینجا در من بیاویزی
به نرمی زمزمه می کنم
صدای طپش قلبم رو حس کن
نیاز دارم تو را در آغوش بگیرم
تو را نزدیک خودم می خواهم

come to me baby
don't keep me waiting
another night without you here
and i'll go crazy

بیا پیشم عزیز
من را انقدر چشم به راه نگذار
یک شب دیگر بدون تو اینجا
من را دیوانه خواهد کرد.

there is no other there is no other
no other love can take your place
or match the beauty of your face
i'll keep on singing till the day
i carry you away

هیچ ، هیچ عشق دیگری وجود ندارد
که بتواند جای تو را بگیرد
یا با زیبایی صورتت مقابله کند
من آواز خواندن را تا روزی که
تو رو داشته باشم ادامه می دهم

with my love song
wih my love song

با آهنگ عاشقانه ام
با آهنگ عاشقانه ام

non c`e` nessuno
non c`e` nessuno
non c`e` nessuno
bello come te e ti amo

(ایتالیایی: هیچ کس دیگری نیست)

( به زیبایی تو و من عاشقتم)

come to me baby
come to me baby
another night without you here
and i'll go crazy

بیا پیشم عزیز
من را انقدر چشم به راه نگذار
یک شب دیگر بدون تو اینجا
من را دیوانه خواهد کرد.

there is no other there is no other
no other love can take your place
or match the beauty of your face
i'll keep on singing till the day
i carry you away
with my love song with my love song

with my love song with my love song

هیچ ، هیچ عشق دیگری وجود ندارد

که بتواند جای تو را بگیرد
یا با زیبایی صورتت مقابله کند
من آواز خواندن را تا روزی که
تو رو داشته باشم ادامه می دهم

با آهنگ عاشقانه ام
با آهنگ عاشقانه ام
با آهنگ عاشقانه ام
با آهنگ عاشقانه ام


لینک دانلود آهنگ Cher - Dov'e L'amore

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 814
  • بازدید سال : 4,992
  • بازدید کلی : 128,725